USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
1. Autoni sytytti vikavalon lauantaina, saanko apua vaikka on viikonloppu?
Kyllä. Soita tai laita viestiä. Voin tulla lukemaan vikakoodin asiakkaan pihaan. Koodien luku on yleensä nopea toimenpide. Jos koodinluku ei jostain syystä onnistuisi niin siitä ei myöskään veloiteta.
2. Tarvitseeko minun varata käteistä maksuun?
Ei tarvitse. Kaikista toimenpiteistä saa laskun joko sähköpostiin tai perinteisesti postin kautta.
3. Nouseeko laskun summa yllättäen?
Korjaus kustannuksista tehdään aina halutessa alustava laskelma, joka kerrotaan asiakkaalle. Tämän jälkeen, jos korjauksen/huollon aikana löytyy jotain yllättävää vikaa, ollaan asiakkaaseen yhteydessä ja sovitaan miten edetään.
